پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از کارگردان یزدی

حوزه / حجت الاسلام حسین فلاح‌زاده نویسنده و کارگردان یزدی نمایش«گفت و گوی آب» از سوی مدیر کل صداو سیمای مرکز یزد و مدیر حوزه هنری استان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام حسین فلاح‌زاده نویسنده و کارگردان یزدی نمایش«گفت و گوی آب»از سوی مدیر کل صداو سیمای مرکز یزد و مدیر حوزه هنری استان مورد تقدیر قرار گرفت.

این کارگردان و نویسنده با بیان اینکه این نمایش با موضوع شخصیت والای بزرگ مدافع حریم اهل بیت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، است، گفت: این نمایش به مدت پنج شب در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد به روی صحنه رفت.

حجت الاسلام فلاح زاده با اشاره به اینکه نمایش «گفت و گوی آب» گوشه‌ای از واقعه کربلا از جمله آوردن امان‌نامه شمر برای قمر بنی هاشم(ع) و برادرانش در شب عاشورا و همچنین ماجرای سقایی، وفاداری، ولایت‌مداری، جوانمردی، شجاعت و پاسداری از حریم اهلبیت (ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می‌کند.

وی تصریح کرد: این اثر کاری از گروه هنری آئینه است که با همراهی بچه های مسجد کوثر شهرستان ابرکوه و با حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد استان یزد تولید شد.

این کارگردان و نویسنده در پایان اظهار داشت: در این نمایش چند رسانه ای، 80نفر بازیگر و هنرور و عوامل اجرایی حضور داشتند که امیدواریم در این مدت اجرا در استان یزد، مورد پسند مردم قرار گرفته باشد.

لازم به ذکراست این نمایش با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حوزه هنری یزد، معاونت فرهنگی سپاه الغدیر، آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) اجرا ‌شد که با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha