چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ هم اکنون درس خارج مهدویت درحوزه برقرار است؛ اما متأسفانه طالبان علم کمتر از آن استقبال می کنند، اگر دراین عرصه علمای ربانی و بزرگان حوزه بیشتر حمایت کنند، قطعا بهتر می توان نتیجه گرفت.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت پیش از ظهر امروز دردیدار اعضاء ستاد هماهنگی فعالیت مهدوی  باحضرت آیت الله نوری همدانی، ضمن تسلیت شهادت امام  حسن عسکری(ع)  گفت: از چند سال پیش شورای و اعضای ستاد فعالیت مهدوی با هدف هماهنگی در کشور شکل گرفت تا بتواند با هم فکری و هم افزایی  فعالیت مهدوی را در کشور به اجرا دربیاورد.

وی اظهارداشت: این ستاد به دنبال این است که بتواند خلاءموجود در موضوع مهدویت را پوشش و آسیب های موجود را از بین ببرد.

مدیرمرکز تخصصی مهدویت بابیان اینکه این ستاد در9 ربیع برنامه های خوبی را در کشور و مسجد جمکران در دست اجرا دارد اظهار داشت: ازجمله مهمترین برنامه همایش مهدی یاوران درمسجد جمکران در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) و برنامه های سخنرانی در این رابطه است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر درس خارج مهدویت درحوزه  برقرار است اما متأسفانه طالبان علم  کمتر از آن استقبال می کنند، اظهار داشت: اگر دراین عرصه علمای ربانی و بزرگان حوزه بیشتر حمایت کنند، قطعا بهتر می توان نتیجه گرفت.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha