پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمال دهقانی فیروزآبادی

حوزه/ دهقانی در نشستی با رئیس و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت، گفت: باید به وقف جمعی جهت انجام پروژه های بزرگ و ماندگار توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در نشست با رئیس و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با تبریک دهه وقف و هفته بسیج، گفت: لازم است همگان در راستای ترویج سنت حسنه وقف فرهنگ سازی های لازم را انجام دهند و هر کاری از سوی من بتواند پیگیری شود انجام می دهم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، وقف جمعی را به عنوان یکی از انواع وقف ها برای انجام پروژه های بزرگ و ماندگار پیشنهاد داد و افزود: جامعه نیازمند وقف هایی در زمینه های جدید است و ضرورت دارد که فرهنگ وقف از طبخ غذا به سمت انجام کارهای فرهنگی و امور خیر برود.

وی با اشاره به افزایش جمعیت و بالا رفتن سن اشاره کرد و گفت: ساخت بیمارستان های قوی و مجهز یکی از نیازهای امروز جامعه است که فرهنگ وقف می تواند به این سمت برود.

 دهقانی فیروزآبادی نماینده، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان از زحمات مسئول و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه تفت تشکر کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha