پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مهمان نواز

حوزه/نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش؛ مثلث شوم عبری، عربی و غربی را در هم شکست.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش، مثلث شوم عبری، عربی و غربی را در هم شکست.

وی، پیروزی جبهه مقاومت بر تروریسم، پیروزی بر توطئه مشترک همین مثلث شوم بود که می‌خواست منطقه خاورمیانه را در چنگ خود داشته باشد، لیکن اکنون شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که تمام توطئه‌های دشمنان اسلام با شکست مواجه شده است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه نابودی داعش خدمت به بشریت بود، افزود: نابودی گروه آمریکایی صهیونیستی داعش نه‌تنها خدمت به کشورهای منطقه و جهان اسلام بود، بلکه خدمتی به همه ملت‌ها و جامعه بشریت است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با تشکیل گروه‌های تروریستی قصد داشتند چهره‌ای خشن از اسلام به دنیا معرفی کنند که به برکت جبهه مقاومت اسلامی، نقشه‌های شوم آنان بر باد رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: دشمنان به خیال خود می‌خواستند عراق و سوریه را به وسیله نوکرانشان به اشغال در آورند و سپس هدف بعدی خود که ایران اسلامی بود را نابود کنند که این نقشه شوم آنان به دستان مدافعان حرم و سایر رزمندگان به فرماندهی سردار سلیمانی در هم پیچیده شد.

وی با بیان اینکه امروز باید دشمنان ایران اسلامی به این نتیجه رسیده باشند که هیچ قدرت استکباری توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارند، افزود: البته با وجود این پیروزی عظیم، نباید گمان کنیم فتنه‌انگیزی دشمنان علیه اسلام و انقلاب پایان یافته است، چراکه آمریکایی‌ها در دوره «پسا داعش» ممکن است، شکل تازه‌ای از داعش را تشکیل داده و رونمایی کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: کار هنوز تمام نشده و آمریکا و صهیونیست ها و دیگر مستکبرین که در این کار سرمایه‌گذاری نموده و از این بابت ضربه خورده‌اند، به توطئه‌های خود ادامه می‌دهند و ممکن است که از راهه‌ای دیگری وارد شوند که بحمدلله چشمان تیزبین لشکر اسلام باز است و مسائل را در هر گوشه جهان دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه حاکمیت داعش در کشور سوریه و عراق به شکست انجامیده است، اما تفکر داعش هنوز وجود دارد که باید در برابر این غده سرطانی همه هوشیار و بیدار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha