جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان - دامغان

حوزه/ حجت الاسلام حسینیان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج از سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شود، گفت: بصیرت افزایی لازمه کار بسیجیان است.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «نیروی مردمی بسیج ابرقدرت‌ها را به‌زانو درآورده است»، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج یک تفکر است و ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خدمات بی‌منت بسیج در تمامی بخش‌ها طی ۳۸ سال از تشکیل این نهاد مردمی بهره برده‌اند.

وی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج و بسیجیان از سرمایه‌های جامعه محسوب می‌شوند، تصریح کرد: دشمن از این سرمایه اجتماعی و از این تفکر در هراس است و هجمه‌های زیادی را علیه این جریان انقلابی پیگیری می‌کند.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان بصیرت افزایی است، افزود: بسیجیان باید در راستای تجهیز خود به‌به اطلاعات و معلومات روز و بصیرت افزایی اقدام کنند و بصیرت افزایی منجر به شناخت هجمه‌های دشمنان می‌شود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه تعدد و کثرت بسیجیان و رونق گرفتن بیش‌ازپیش این تفکر در اجتماع از برکات و معجزات انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برخی از جوانان بسیجی حضرت امام خمینی (ره) را ندیده‌اند و دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اما با روحیه جهادی، انقلابی و با اخلاص مسیر شهدا را دنبال می‌کنند که این‌ها از برکات و معجزات انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha