پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج یک‌نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ و جریان انقلابی است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان،  با بیان اینکه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نهادهای انقلابی است، اظهار داشت: بسیج یکی از جمله نهادهای انقلابی است که با تفکر انقلابی و ارزشی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که بسیج یک‌نهاد نیست بلکه یک فرهنگ و جریان انقلابی است و باید روزبه‌روز در جامعه گسترش یابد، تصریح کرد: شجره طیبه بسیج از ابتدای تشکیل آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشأ خدمات فراوانی برای نظام بوده است و از آن به‌عنوان یک‌نهاد ولایی، انقلابی، خدمتگزار و ارزشی یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج همچون خورشیدی در کشور می‌درخشد، افزود: شجره طیبه بسیج از برکات انقلاب اسلامی است و یکی از ابتکارات شجره طیبه بسیج حلقه‌های صالحین است و فعالیت و پویایی این حلقه‌ها در مساجد در تربیت نسل جوان و نوجوانان انقلابی و ارزشی اثرگذار است.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه یکی از صفت‌های بسیجیان اخلاص در عمل است، خاطرنشان کرد: بسیجی هر کاری که می‌کند برای رضای خداوندمتعال است و نماز و دعا دو سلاح مؤثر و اثربخش یک بسیجی در جامعه است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان همواره در پی صدمه زدن به جوانان و نوجوانان انقلابی و ارزشی هستند، افزود: بسیجیان باید با بصیرت و حرکت در خط ولایت‌فقیه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha