جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی نژاد - سمنان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه رضایت خداوندمتعال، خودشناسی و تزکیه نفس سه عنصر یک بسیجی است، گفت: بسیج ضامن انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه شجره طیبه بسیج یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) بود که برای بقای انقلاب اسلامی ضرورت داشته است، اظهار داشت: مأموریت‌های بسیج پس از دوران دفاع مقدس در راستای حفظ انقلاب اسلامی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی تداوم دارد و باید فرهنگ و تفکر شجره طیبه بسیج در جامعه گسترش یابد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه بسیج در همه دوره‌های انقلاب اسلامی نقش مهم و مؤثری در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است، تصریح کرد: نام شجره طیبه بسیج همواره یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج ضامن انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن در عرصه‌ها است، افزود: بسیج نیرویی مردمی، بصیر، با ایمان و پیشگام در علم و اخلاق است و بسیجی رضایت خداوندمتعال، خودشناسی و تزکیه نفس را مهم‌ترین سرلوحه کارها و امورات خویش قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی امروز به الگویی برای مظلومان و آزادی خواهان جهان تبدیل‌شده است، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی استکبار جهانی را در مقابله با کشورمان دچار واهمه و سردرگمی کرده است.

وی با اشاره به ترویج تفکر و فرهنگ ناب بسیجی در جهان و نامه سردار قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد پایان کار داعش در خاورمیانه تصریح کرد: شکل‌گیری بسیج در عراق و سوریه و نقش پررنگ این نیروهای مردمی ناکامی تروریست‌ها را در پی داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه پایگاه بسیج در همه مدارس علمیه استان سمنان راه‌اندازی شده است، افزود: با همکاری خوب و مطلوب طلاب با پایگاه‌های بسیج در سطح حوزه‌های علمیه در این استان جزو مدارس برتر کشور هستیم و طلاب استان در برنامه‌های مختلف بسیج حضور پرشور و فعالی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha