شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فرازی نیا

حوزه/ گردهمايي اعضاي گروه هاي فعال كانون مطالعات تفسيري به همت معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان، در محل مسجد امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، پس از گذشت یک ماه از آغاز فعالیت كانون مطالعات تفسيري، گردهمايي اعضاي گروه هاي فعال این کانون به همت معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در محل مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد. 

در این همایش، حجت الاسلام فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت توجه به قرآن و تدبیر در آن، گفت: با وجود اینکه کارهایی در زمینه قرائت، تدبر، حفظ و تفسیر انجام شده ولی همچنان قرآن مهجور است.

وی با اشاره به اینکه فهم، قرائت، عمل و تبلیغ بسیار مهم است، ابراز کرد: این کتاب الهی می بایست در حوزه های علمیه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از آن در بهره گیری های علمی یاری طلبید.

حجت الاسلام فرازی نیا در ادامه با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی نسبت به هشت واژه کلیدی شامل زائر، زیارت، مزور، خادم، خدمت، مخدوم، حرم و حریم تکلیف کرده که می بایست در خدمت قرآن کار شود.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی افزود: انتظار است که طلاب علوم دینی در این هشت واژه با بهره مندی از قرآن و اهل بیت(ع) توجه نظر داشته باشند.

گفتنی است، در این گردهمایی بیش از 200 تن از فعالان گروه های کانون مطالعات تفسیری حوزه علمیه خراسان که از یک ماه گذشته فعالیت تفسیری خود را آغاز کرده اند، حضور داشتند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha