شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مومنی-معاون تهذیب حوزه علمیه کرمان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن، با حضور اساتید و قراء برجسته، در مدارس سطح شهر کرمان خبر داد.

حجت الاسلام مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رابطه با برگزاری جلسات کرسی تلاوت در مدارس علمیه شهر کرمان، گفت: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در برپایی کرسی های تلاوت دارند معاونت تهذیب حوزه استان کرمان با همکاری مدارس، برنامه ای تدارک دیده تا جلسات کرسی تلاوت قرآن، هرهفته در مدارس شهر کرمان برگزار شود.

وی در باره هدف از برگزاری این جلسات، افزود: این برنامه از 18خردادماه 1395 با هدف فرهنگ سازی در مدارس علمیه استان  و همچنین فرصتی برای بهرهمندی علاقهمندان به آیات قرآن کریم فراهم شده استویکی از مهمترین اهداف برگزاری این کرسی ها ترویج فرهنگ تامل و تدبر در آیات الهی است که باید در جامعه  و در بین طلاب فرهنگسازی شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان در رابطه با زمان و نحوه برگزاری این جلسات گفت: این برنامه هر هفته یکشنبه شبها بعد از نماز مغرب و عشا در مدارس علمیه شهر کرمان با حضور اساتید و قراء برجسته استان و طلاب و اساتید  برگزار میگردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در یکی از برنامه ‏های مهم و قابل توجه این مراسم، آموزش طلاب علاقمند به قرائت است که ضمن قرائت قرآن، آموزش قرائت توسط حجت الاسلام مهدی مومنی از اساتید مطرح قرآنی داده می‏ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha