جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شهرستان بافق

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: ائمه جماعت و مسئولین پایگاه های بسیج مساجد باید به گونه ای عمل کنند که بتوانند نیازمندان و فقرای هر منطقه را شناسایی و به آنها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام‌ جمعه شهرستان بافق در همایش ائمه جماعت، هیئت‌امنا و فرماندهان پایگاه بسیج شهرستان بافق با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی مردم به نتیجه رسید، اظهار داشت:امام خمینی (ره) با دیدگاه عالی خود در آذرماه سال 58 که حدود 10 ماه از پیروزی انقلاب می‌گذشت فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج آموزش و یادگیری فنون نظامی برای همه مردم با هر تفکر و دیدگاهی است، گفت: بحمدلله در این سال ها پایگاه های بسیاری از بسیج زنان و مردان در کشور تشکیل شده است که باعث ترس دشمن برای تهدید جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج یک جایگاه امنی برای کشور است و باعث می شود که اگر روزی دشمنان قصد تجاوز به کشور را داشته باشند، بتوانیم مقابل آنها بایستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی با تاکید بر اینکه وحدت امروز جامعه، نیازمند انسجام و دوام انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با وحدت و همدلی می توان در مقابله هجمه های دشمن ایستادگی کرد.

امام جمعه شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل پیرامون ائمه جمعه پرداخت و افزود: امام جماعت بایستی الگوی رفتاری مردم آن منطقه باشد و با آن ارتباط خوبی که با آنها برقرار می کند باید، احترامتش نیز در بین مردم حفظ شود.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در پایان، گفت: ائمه جماعت و مسئولین پایگاه های بسیج مساجد باید به گونه ای عمل کنند که بتوانند نیازمندان و فقرای هر منطقه را شناسایی و به آنها کمک کنند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است و نباید نسبت به آن بی توجه بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha