جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای مدافع حرم

حوزه/ رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی با تشکیل داعش در تلاش بود به ایران ضربه وارد کند، اما جبهه مقاومت، در برابر ائتلاف شوم سعودی صهیونیستی ایستاد و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار احمد حیدری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه کوثر  که به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر داعش و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین برگزار شد، گفت: شهدایی که امنیت، آرامش، زندگی و خانواده خود را ترک کرده و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) ایستادند، راه صد ساله را یک شبه طی کردند..

وی افزود: دشمن باید بداند رزمندگان اسلام همان گونه که در جبهه های حق علیه باطل مجاهدت کردند، اکنون نیز دست از مجاهدت و تلاش برنداشته اند و با کارهای انقلابی و ارزشی، فضا را معنوی و روحانی می کنند.

سردار حیدری با بیان اینکه ما با تبعیت از ولایت، از ارزش ها دفاع خواهیم کرد و در این راه جان خود را تقدیم می کنیم، افزود: مردم باید واقف باشند که شهدای مدافع حرم همه هستی خود را با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در راه خدا فدا کردند و اجازه ندادند حرم عقیله بنی هاشم(ع) مورد بی حرمتی قرار گیرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق مصداق بارز ولایت‌مداری بود و در دفاع مقدس رزمندگان ما از این شاخصه اصلی که ولایت‌مداری است، استفاده کرده و پیروز شدند.

وی افزود:  استکبار جهانی با تشکیل داعش در تلاش بود به ایران ضربه وارد کند، اما جبهه مقاومت، در برابر ائتلاف شوم سعودی صهیونیستی ایستاد و به پیروزی رسید.

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز جهان سلطه، کفر و دشمنان را به زانو درآورده است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب به دنیا امید می‌بخشد و قوی‌تر و تأثیرگذار از گذشته در حال حرکت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha