پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسیج

حوزه/ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تقویت باورهای دینی و ملی در کنگره ۱۲ هزار شهید استان دنبال می شود، گفت: بهره گیری از تمام ابزارهای نوین رسانه ای و فضای مجازی، جریان سازی مستمر برای عبرت گیری و درس آموزی و نیز الگوپذیری جوانان از سایر اهداف به شمار می رود.

سردار عابدین خرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی، اظهار داشت: آذربایجان غربی دارای 87 شهید روحانی می باشد و یادمان های شهدای روحانی نیز در مدارس حوزه علمیه استان آماده شده است، بنابراین امروز در هر مجمع علمی، مدارس و حوزه علمیه، اثر شهید از طریق یادمان ها نشان داده می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی دارای 6 اجلاسیه است، افزود: نخستین اجلاسیه آن با عنوان پیشمرگان کرد مسلمان در مهاباد برگزار شد. همچنین برگزاری اجلاس ایثارگران و  اجلاس روحانیت برای برنامه ریزی شده است.

سردار خرم ادامه داد: هدف از برگزاری این کنگره، تولید و توزیع آثار ماندگار فرهنگی با موضوع شهید و شهادت و نیز ایجاد جنبش اجتماعی در استان و کشور از طریق این کنگره است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت باورهای دینی و ملی نیز در این کنگره دنبال می شود، بیان داشت: علاوه بر آن، بهره گیری از تمام ابزارهای نوین رسانه ای و فضای مجازی، جریان سازی مستمر برای عبرت گیری و درس آموزی و نیز الگوپذیری جوانان و الگوسازی کاربردی برای آحاد جامعه با معرفی شخصیت های بومی هر منطقه از سایر اهداف به شمار می رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای یادمان شهید باکری در ارومیه خبر داد و افزود: هم اکنون این پروژه در 21 هکتار با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در دست احداث است و دارای باغ و پارک موزه ویژه دفاع مقدس است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha