پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
داعش

حوزه/ امام جمعه موقت مهاباد گفت: کمک های مالی و فکری سعودی ها به گروه تکفیری_صهیونیستی داعش باعث شد تا این گروه تروریستی با قدرت فراوان به جنایات خود در عراق و سوریه ادامه دهد.

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خصوص دلایل شکست داعش، اظهار داشت: عامل اصلی شکست داعش علاوه بر تفکر غلط این گروه تکفیری_صهیونیستی، مقابله محکم محور مقاومت بود که به طور یقین اگر این جانفشانی ها نبود، اکنون مسیر حرکت جهان و دنیای اسلام تغییر می‌کرد.

وی ادامه داد: تندروی‌ها و باورهای افراطی این گروه در کنار وحشیگری‌هایی که در مقابله با انسان های بی‌گناه انجام دادند از دیگر عوامل نابودی گروه تروریستی داعش بود.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به این که تخریب مساجد و شهادت علمای بزرگ اهل سنت در کشورهای عراق و سوریه هویت واقعی داعش را بسیار سریع برای جهانیان به ویژه مسلمانان نمایان کرد، افزود: آمریکا و انگلستان به منظور زیر سؤال بردن دین مبین اسلام داعش را در منطقه تشکیل دادند و تلاش کردند تا از این طریق از اسلام، چهره‌ای مخالف انسانیت و بشریت به جهانیان بشناساند.

ماموستا اسماعیلی خاطرنشان کرد: کمک‌های مالی و فکری سعودی‌ها به گروه تکفیری‌صهیونیستی داعش باعث شد تا این گروه تروریستی با قدرت فراوان به جنایات خود در عراق و سوریه ادامه دهد.

امام جمعه موقت مهاباد، خاطر نشان کرد: محور مقاومت توانست این گروه تکفیری را نابود کند، البته مقابله با اقدامات داعش یک پیام روشن برای جهانیان نیز داشت و آن اینکه مسلمانان و رزمندگان محور مقاومت در حفاظت از دین مبین اسلام  از هیچ قدرتی هراس به دل راه نمی‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha