جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 432508
۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بسیج حافظ ارزش ها و مدافع حقیقی حریم ولایت در نظام اسلامی است، گفت: یک بسیجی همواره گوش به فرمان ولی فقیه آماده دفاع از انقلاب و ارزش های حاکم بر آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رئیس و کارکنان دانشکده قدسیه ساری با گرامیداشت پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: شجره طیبه بسیج يکي از بزرگترين موهبت‌ها و نعمت‌هايي که خداوند بعد از انقلاب اسلامي به ملت ايران عطا فرمود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بسيج در تمام عرصه‌هاي حساس، حضور مؤثر و مقتدر داشته است، افزود: این نیروی مردمی و انقلابی هميشه پشتوانه انقلاب اسلامي بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که نام و فرهنگ بسیج در انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: نگاه ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به موضوع بسیج نشان از اهمیت و جایگاه این شجره طیبه انقلاب در کشور است.

آیت الله طبرسی با بیان این که جایگاه بسیج در فرهنگ انقلاب به عنوان یک ارزش الهی همواره مورد توجه بوده است، افزود: این نیروی مردمی در طول عمر خود همواره آماده دفاع از انقلاب و حراست از دستاوردهای آن بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از بسیج به عنوان یک جریان فکری ارزشی در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: این جریان و فرهنگ ارزشی همه صفات و خصوصیات های نیک و پسندیده را در آیینه وجودی خود متبلور کرده است.

وی در ادامه سخنان خود خلوص نیت و معنویت را شاخصه مهم یک بسیجی دانست و با بیان این که این ویژگی های ارزشمند و اخلاقی الگویی ارزشمند برای آحاد جامعه است، ادامه داد: جامعه امروز نیز بیش از هر زمان دیگری نیازمند اخلاص و معنویت است تا در برابر هجمه های گسترده دشمنان پیروز شود.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بسیج حافظ ارزش ها و مدافع حقیقی حریم ولایت در نظام اسلامی است، ادامه داد: یک بسیجی همواره گوش به فرمان ولی فقیه، آماده دفاع از انقلاب و ارزش های حاکم بر آن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عمل به هنگام یکی از ویژگی های بسیج است، افزود: یک بسیجی مدافع انقلاب هیچ گاه در مسیر دفاع از ارزش ها درنگ نمی کند، بلکه با قاطعیت به رسالت خود عمل می کند.

وی با بیان این که تا زمانی که فرهنگ بسیج در این کشور حاکم باشد، گزندی از سوی دشمنان به نظام اسلامی وارد نخواهد شد، تصریح کرد: همه توان بدخواهان نظام نیز کمرنگ کردن فرهنگ بسیج در جامعه است تا به اهداف خود دست یابند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نقش بسیج در فرهنگ سازی و تمدن سازی انقلاب اسلامی در دنیای اسلام بسیار مهم است، گفت: تفکر بسیج امروز بسیاری از معادلات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را در داخل و خارج با چالش جدی روبرو کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که فرهنگ جهادي مانند خون در پيکر بسيجي است و در مقابل توطئه دشمنان پشتوانه انقلاب است، گفت: جامعه‌اي که بسيج، فرهنگ و تفکر بسيجي دارد هيچ گاه دچار انحراف و تاثيرپذيري از تبليغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نخواهد شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامي ثمره شجره طيبه اسلام است، افزود: بسيج از آثار شجره طيبه انقلاب اسلامي و فرزند انقلاب است و در طول سه دهه، پشتوانه اين انقلاب بسيج بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مساجد و روحانيت را مهم ترين عوامل حركت بسيج در جامعه عنوان كرد و گفت: به نظر حضرت امام (ره) براي پيدايش و تقويت روح ايمان در ميان مردم که موتور حرکت بسيج هستند دو عامل بي بديل و غير قابل انکار داردكه يکي مساجد و ديگري روحانيت است كه مساجد مرکز بسيج مردمي بر ضد اهداف شوم دشمن است.

وی در ادامه سخنان علت موفقيت بسيج را از جنس مردم بودن این نیروی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: بسيج سرعت عمل لازم را در كم كردن تهديدات دارد كه در كنار احساس مسئوليت، انگيزه‌ بالا، حس شهادت طلبي و ايثار در اجراي سريع و دقيق عامل موفقيت بسيج به شمار مي رود.

امام جمعه ساری با بیان این که یک بسیجی همواره دل در گرو تحقق اهداف و آرمان هاي بلند امام راحل راحل و عملي شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامي دارد، خاطرنشان کرد: بسیجیان کشورمان با درك شرايط و موقعيت انقلاب و كشور از خدمت و ياري رساني به نظام و كشور دريغ نمي ورزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha