سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سلامی

حوزه/ سردار سلامی با اشاره به اینکه بسیج بر قامت ملت ایران لباس عزت پوشاند، گفت: جنگ خاتمه نیافته و دشمن به قلب و ذهن جوانان ما حمله کرده و تهاجم فرهنگی طوفان دردناک و مخربی است که از سرچشمه غرب برای از بین بردن هویت جوانان ما وزیدن گرفت و آنچه توانست در برابر این هجمه سنگین بایستد، بسیج بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار حسین سلامی، در اجتماع عظیم بسیجیان اصفهان، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و پایان داعش، اظهار کرد: پایان یک پدیده شوم و آفرینش یک افتخار بزرگ و جاودانه برای جهان اسلام و نقش زدن زیباترین قطعه تاریخ پیروزی های مسلمانان بر نیرنگ و فتنه یهود و کفار یعنی خاموش شدن آتش فتنه تکفیری بود که مهر پایانی بر رویاها و آرزوهای راهبردی قدرت هایی چون آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود است.

وی با بیان اینکه بسیج از اعجازهای ذهنی امام راحل بود، تصریح کرد: حضرت امام (ره) می دانستند که دشمنان اسلام همانند صدر اسلام درخشش خورشید عالم تاب این مبین را تحمل نخواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیش بینی امام(ره) از نبردهای جهانی پیش روی انقلابیون، عنوان کرد: امام راحل از اندیشه های قرآنی الهام گرفت و نهادی را تشکیل داد که ظرف همه زنان و مردان برای حفظ دین خدا باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ژرف نگری و درک عمیق نیرنگ دشمنان و نیازهای زمان برای تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی این شجره طیبه که کاشته شده بود را به درختی تنومند و پرثمر تبدیل کردند، افزود: امروز ثمره این شجره طیبه در اقصی‌نقاط جهان دیده می‌شود و رو به گسترش است.

سردار سلامی با توصیف بسیج با این عنوان که بسیج مجمع مردان و زنانی است که به خدا ایمان دارند، ابراز کرد: بسیج مظهر پاکی و نشانه عمل صالح و سنبل همه فضیلت هایی است که یک انسان مومن به خدا پیوسته می تواند تجسم و تبلور آن باشد.

وی با توصیف مشخصه های هویتی بسیج، خاطرنشان کرد: روح ایثار و فداکاری، شجاعت، آزادی خواهی، کمک به مظلومان و ستیز با ظالمان و مستکبران از مشخصه های هویت عظیمی است که امروز روی زمین شکل گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج فرمول دفاع همه جانبه نظام و انقلاب در برابر انواع مخاطراتی است که انقلاب و نظام و جهان اسلام را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه در دورانی که همه قدرت های بزرگ عالم در حمایت از رژیم عراق بسیج شدند تا شعله شما را خاموش کنند، بسیجیان در برابر آن ها سینه سپر کرده و از خانه هجرت کردند و خانه های خود را نقطه آغازی برای جهاد برگزیدند، اظهار کرد: بسیجیان از همه آرزوهای دنیوی خود چشم پوشیدند و هیچ چیز را بر حکم الهی و رسول او ترجیح ندادند، به بیابان ها شتافتند و لباس رزم بر تن کردند و سپاه دشمن را از سرزمین به دور ساختند، زیرا منطق امیرمومنان(ع) را می دانستند، که اگر دشمن در عمق سرزمینی پای بگذارد آن ملت ذلیل می شود.

سردار سلامی در ادامه تاکید کرد: بسیج توانست دشمنی که سلاح روسی، هواپیماهای فرانسوی، سیستم دفاعی انگلیسی، توپ های اتریشی و دلارهای نفتی عربستان و تفکر سیاسی آمریکا را داشت، از سرزمین مقدسمان بیرون براند و این شرف و افتخاری جاودانه است که بر پیشانی بسیجیان نقش بسته است و اگر آن روزها زره و لباس جهاد بر تن نکرده بودند و برای عزت، اقتدار، آبرو و سربلندی مسلمانان و ملت عزیزتان شرف جهاد و شهادت بر نمی گزیدند، به طور قطع ملت ما لباس ذلت بر تن می کرد، اما بسیجیان بر قامت ملت ایران لباس عزت پوشاندند.

وی افزود: اگر شهید حسن تهرانی مقدم توانست در شرایط تحریم پایه گذار صنعت و فناوری موشکی نوین باشد، به برکت ظهور تفکر و اندیشه و اعتقاد بسیجی بود. بسیج می تواند سینه فضا را بشکافد و ماهواره در مدار قرار دهد تا چشم این ملت از آسمان زمین را ببیند.

سردار سلامی با بیان اینکه همانگونه که در دوران دفاع مقدس بسیج از هر مانعی که دشمن ایجاد می کرد با هر عمقی از مین ها و سیم خاردار ها عبور می کرد، امروز بسیج هم در میدان تفکر و اندیشه و دانش و هم در میدان اقتصاد، الگوساز اقتصاد مقاومتی است، گفت: نکته اصلی، اندیشه رهبر معظم انقلاب برای عبور از تحریم هاست.

وی با اشاره به اینکه جنگ خاتمه نیافته و دشمن به قلب و ذهن جوانان ما حمله کرده است، تاکید کرد: تهاجم فرهنگی طوفان دردناک و مخربی بود که از سرچشمه غرب برای از بین بردن هویت جوانان ما وزیدن گرفت و آنچه توانست در برابر این هجمه سنگین بایستد، بسیج بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خیل جوانانی که امروز از نجف به کربلا پیاده می روند، دنباله های نورانی اصحاب وفاداری بودند که در کربلا جنگیدند و بیش از 72 میلیون جوان در عالم اسلام با این فرهنگ آشناست و به دنبال این فرهنگ در هر نقطه ای از جهان اسلام در تعقیب دشمنان خداست.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان امروز در کنار مدیترانه در برابر دشمنان می جنگند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن را در سرزمین های مختلف آواره کرده ایم و به سرعت در سیاست های توسعه طلبانه آن ها غلبه کردیم و موفق شدیم یک پیروزی آشکاری به نام اسلام را ثبت کنیم.

سردار سلامی یادآور شد: امروز فرهنگ بسیجی در دل جوانان و مجاهدان لبنانی، افغانی، پاکستانی و ... نقش بسته و این فرهنگ به سرعت در دل امت اسلام در حال گسترش است و در حالی که دشمن به فکر بستن دستان بسیجی ها بود، هر روز قدرتمند تر از گذشته در عرصه حاضر شده ایم.

وی تصریح کرد: بسیج یک جریان زنده و مواج از انسان های پاک، با اخلاص و فداکار است که در هر صحنه ای از صحنه های انقلاب و نظام همانند خورشید می درخشد، هر جنگی را که دشمن انتخاب کرد شما در قلب حوادث سخت آن همانند کوهی از آرامش ایستادید و اجازه ندادید هیچ یک از آرزوهای دشمن تحقق پیا کند، شما به دشمن شکست خوردن را آموختید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه بسیجی های ما بودند که توانستند دل اتم را بشکافند و کشور ایران را به فناوری های هسته ای مجهز کنند، گفت: بسیجیان کسانی بودند که در خیابان های تهران توسط عوامل رژیم صیهونیسمی و عوامل آمریکا ترور و شهید شدند، دانشمندان برجسته بسیجی توانستند علی رغم اراده قدرت های بزرگ ایران را به صف کشورهای دارای توانمندی هسته ای منتقل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha