شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شئون فرهنگی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن های هفته وحدت، گفت: در برگزاری جشن ها باید از افراط و تفریط و همچنین انجام اقداماتی که باعث اختلاف میان شیعه و سنی می شود، پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزار حوزه از بوشهر، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان بوشهر، به منظور بررسی برنامه های برگزار شده محرم و صفر و همچنین برنامه ریزی برنامه های هفته وحدت، پیش از ظهر امروز در دفتر مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر برگزار ‌شد.

در این نشست در خصوص فضاسازی برنامه ای و محتوایی جهت ترویج فضائل اخلاقی در جامعه و اتخاذ تدابیر لازم جهت شناساندن معارف هفته وحدت و برگزاری باشکوه جشن های ویژه میلاد حضرت رسول (ص) بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سیداسماعیل موسوی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست در سخنانی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن های هفته وحدت در سطح استان، اظهار داشت: در برگزاری جشن ها باید از افراط و تفریط و همچنین انجام اقداماتی که باعث اختلاف میان شیعه و سنی می شود، پرهیز شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و همچنین تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته بسیج خواستار استفاده از توصیه ها و سیاست های ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان در اجرای برنامه ها و جشن های هفته وحدت شد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه های انجام گرفته در ماه های محرم و صفر امسال را کیفی و مطلوب عنوان کرد.

در این نشست، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر به بیان گزارشی از فعالیت های انجام گرفته ماه محرم و صفر در سطح استان پرداخت.

حسین ادیبی، کارشناس تشکل های دینی، مصطفی اسماعیلی، کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، علی اکبر قربانی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان،  کبری جمالی، مسئول جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان و سایر اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha