پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا رشیدیان -استاندار خراسان رضوی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: توسعه فرهنگ بسیج در فراتر از مرزها موجب پیروزی جبهه مقاومت در صحنه تدبیر و خنثی‌سازی توطئه استکبار در لبنان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، علیرضا رشیدیان، در مراسم شکرانه «خدمت، عزت و اقتدار» که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرهنگ نجات‌بخش بسیج فراتر از مرزها و خاک کشورمان در سوریه، یمن، لبنان و عراق حماسه می آفریند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت، ابراز کرد: توطئه استکبار در لبنان می خواست تا فتنه جدیدی را با موضوعات قومی و مذهبی در منطقه دیگری از غرب آسیا رقم بزند.

رویکرد مردمی اربعین؛ نماد وحدت ملت‌ها

وی در ادامه با اشاره به اینکه اربعین یکی از ایام بزرگ الهی و نماد دین عقلانی و رحمانی است، افزود: در زمانی که فتنه‌گران داعش، تکفیری‌ها و افراطی‌ها در منطقه خون می‌ریزند و دستگاه های تبلیغاتی استکبار به شدت علیه دین و اعتقادات تلاش می‌کنند، اربعین نماد بزرگ اسلام واقعی است.

رشیدیان ادامه داد: رویکرد عظیم مردمی برای حضور در اربعین یکی از نعماتی است که به برکت خون اباعبدالله الحسین(ع) و یارانشان نصیب مردم جهان شده تا به دور از هرگونه تبلیغ و دشمنی دستگاه‌های استکبار فرصتی برای نمود و ظهور اسلام حقیقی پیدا شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دهه آخر صفر که ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) است؛ به خاطر رحلت نبی رحمت، شهادت سبط اکبر ایشان و ولی نعمت ما، امام مهربانی، تمامی توجهات به سمت مشهد می آید که در این ایام میزبان بیش از چهار میلیون زائر مشتاق بود و در آن نمادهای وحدت و همدلی، نمود گسترده ای داشت.

وی با اشاره به مصیبت زلزله غرب کشور در استان کرمانشاه که همگان را اندوهگین کرد، حضور و یاری مردم را صحنه های زیبایی از همدلی و همدردی توصیف کرد.

انتهای پیام/313/28

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha