جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسن بغدادی

حوزه/ شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله بر اهمیت پیروزی های بزرگ محور مقاومت در نبرد علیه دشمن تکفیری در سوریه و عراق تاکید کرد و گفت: این پیروزی نقشه جدیدی را در منطقه ترسیم کرد که مهمترین دستاورد آن حفظ وحدت اراضی سوریه و عراق است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله بر اهمیت پیروزی های بزرگ محور مقاومت در نبرد علیه دشمن تکفیری در سوریه و عراق تاکید کرد و گفت: این پیروزی نقشه جدیدی را در منطقه ترسیم کرد که مهمترین دستاورد آن حفظ وحدت اراضی سوریه و عراق است.

شیخ بغدادی افزود: سازمان های عربی و اروپایی باید به دستاورد مقاومت در نبرد با تروریسم تکفیری معترف باشند و در برابر تروریسم تکفیری موضع جدی بگیرند و به سخنان گمراه کننده اکتفا نکنند که در غیر این صورت بلای آن ها دامنشان را می گیرد.

وی ادامه داد: حادثه مسجد سینا در مصر که منجر به شهادت و مجروحیت صد ها تن از نمازگزاران شده، بهترین شاهد برای این موضوع است.

عضو شورای مرکزی تاکید کرد: ما از روز اول به آنان گفتیم که تروریسم به سراغ شما هم خواهد آمد و بین شیعه، سنی و مسیحی فرقی نمی گذارد و همگی را هدف قرار می دهد.

وی افزود: نمازگزاران گمان کردند در خانه خدا که نجس کردن آن حرام است، در امان هستند، امّا این تروریست ها ریختن خون مسلمانان را در روز جمعه و هنگامی که در پیشگاه خداوند ایستاده اند، حلال می دانند.

شیخ بغدادی تاکید کرد: در این زمان، محکوم کردن کافی نیست؛ بلکه نیازمند یک تصمیم جدّی و صادقانه از سوی پایتخت های این منطقه برای ریشه کردن این تروریسم و مبارزه با تعصب مذهبی و عدم تقویت این تفکر انحرافی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha