جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی سخنانی گفت: خون های کودکان یمنی و کشتار انسان های بی گناه در یمن، مشخص می کند که چه کسی تروریسم منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزیه حزب الله در سخنانی گفت: خون های کودکان یمنی و کشتار انسان های بی گناه در یمن، مشخص می کند که چه کسی تروریسم منطقه است.

شیخ قاووق افزود: زمانی که از هیتلر جدید در حاشیه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه جست وجو می کنیم، جز کسانی که کشتار، جنایت، محاصره و تجاوز را علیه ملت یمن مرتکب می شوند، نمی یابیم.

وی ادامه داد: زمانی که از دوستان امت و کسانی که امت را یاری می کنند و از عمق استراتژیک امت به شمار می آیند، جست وجو می کنیم، می بینیم که ایران اولین کشوری است که یاری گر بوده و با خون بهترین جوانان خود از امت در مقابل خطر تروریسم تکفیری حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: حزب الله به دلیل کمک ها و جانفشانی های بزرگ ایران، در همه حال وفادار و قدردان ایران خواهد بود و ما وفاداری را تنها با وفاداری پاسخ خواهیم گفت.

شیخ قاووق با تاکید بر اینکه حزب الله در هیچ شرایطی به بی احترامی و اهانت به ایران، نقش آن و رهبران و مقدسات آن، رضایت نخواهد داد و آن را نخواهد پذیرفت، اشاره کرد: ایران، عمق استراتژیک قوی و صادقانه مقاومت، سوریه، عراق، یمن، فلسطین و قدس است.

وی در پایان گفت: زمانی که در بوکمال، دیر الزور و حمیمه پیروز می شویم، در واقع از امت در مقابل پروژه اسرائیلی هم پیمان با پروژه تکفیری که ضربه ای بر قلب قدس است، حمایت می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha