جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: سردار قاسم سلیمانی فرزند راستین امام و رهبری است، بسیاری از افراد شاید ادعای ولایتمداری داشته باشند اما این سردار رشید اسلام با عمل خود این مهم را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند، دوشنبه شب در یادواره شهدای مدافعین حرم که با حضور خانواده های شهدا و عموم مردم در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهر برگزار شد، به دور اندیشی رهبر کبیر انقلاب در تشکیل بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: امام خمینی(ره) یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دستور تشکیل بسیج را صادر کردند که گویای دوراندیشی این مرد بزرگ الهی بود.

وی افزود: بسیجی نام و نشان و مشخصه روحانی و دانشگاهی و بازاری بودن ندارد و هر کسی می تواند نام خود را در این شجره طیبه ثبت کند، حتی اگر حضور فیزیکی در پایگاه های بسیج نداشته باشد.

امام جمعه مرند ادامه داد: بسیج پشتوانه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیجیان عاشق خدمت به این مردم هستند.

حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه محسن حججی اگر چه به شهادت رسید اما حججی ها زنده هستند، عنوان کرد: سردار قاسم سلیمانی فرزند راستین امام و رهبری است، بسیاری از افراد شاید ادعای ولایتمداری داشته باشند اما این سردار رشید اسلام با عمل خود این مهم را ثابت کرد.

وی بر ضرورت توسعه و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور تاکید و تصریح کرد: اگر فرهنگ بسیجی در کشور طنین انداز شود دشمن توان نفوذ به این سرزمین را نخواهد داشت.

امام جمعه مرند بسیج را مایه عزت و اقتدار ملت عنوان کرد و گفت: ارتش سایر کشورها نتوانستند به آمریکا خط و نشان بکشند اما الگوی تشکیل بسیج در عراق توانست فتنه گران و داعش را عقب براند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha