جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت این استان، نابودي گروه تكفيري داعش به فرماندهی سردار سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، متن پیام تبریک مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت این استان در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

آنچه که امروز در صحنه تحولات منطقه رخ داده است، نشانه‌ای از پیروزی جبهه ایمان و استقامت ملت‌ها و انسان‌های شایسته و مؤمن در مقابل ظلم و ستم جاهلیت است. اتفاقاتی که در چند سال گذشته در قالب کشتار و اسارت افراد بیگناه و کودکان معصوم و زنان بی‌سرپناه رخ داده است بارها دل ما و همه انسانهای آزاد مرد را رنجانده بود و غصه‌های جوامع اسلامی را دو چندان کرده است.

پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت دستاوردی تاریخی و موهبتی الهی است که جز با الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و هدایت‌های خردمندانه ، حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  و ایستادگی سردار سرافراز مجاهد اسلام، قاسم سلیمانی  و سربازان و شهیدان مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام میسر نبود که در سایه سار ولایت و وحدت و برادری ملت های مسلمان و حق طلب اعم از شیعه و سنی مخصوصاً رزمندگان جان بر کف ایران اسلامی به منصه ظهور رسید و این شکوه و اقتدار در مقابل دشمنی های پیچیده جبهه استکبار و دست نشانده های آن، جلوه گر شد.

  از بین رفتن گروه تکفیری، تروریستی و صهیونیستی داعش که جنایات هولناکی را با هدایت امریکا و دولت‌های استکباری از خود نشان داد، پیروزی بزرگی بود که به لطف خداوند سبحان و اهل بیت (ع) محقق گردید و خدمتی بزرگ به جوامع اسلامی و همه آزادگان جهان و نشان داد پیروزی‌های بزرگ ملت‌های مسلمان بر حکومت‌های استکباری و تروریستی با فداکاری و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت دست یافتنی است.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان بر خود لازم می داند پیروزی جریان مقاومت بر داعش را به محضر بقیه الله الاعظم (عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای  (مدظله العالی)، سردار رشید و پر افتخار اسلام قاسم سلیمانی، خانواده یکایک شهدای مدافع حرم و مسلمانان کشورهای عراق و سوریه و همه مردم و ملت های آزاده جهان تبریک عرض نموده و به ارواح پاک ومطهر شهیدان عزیزی که در اوج گمنامی برای دفاع از حریم آل الله جان خویش را تقدیم کردند درود فرستاده و از خداوند متعال و منان استقامت و پایداری را برای ملت ایران و سوریه و عراق و لبنان  و سایر بلاد اسلامی مسالت می نمایند و اعلام می دارند در تداوم این رزم بزرگ با صلابت تر از گذشته یه وظایف خود  در عرصه جنگ نرم و تبیین و احیای اندیشه تمدن اسلامی و ارائه معارف ناب توحیدی و الهی و  روشنگری و نقد اندیشه‌های تکفیری و جریان‌های انحرافی و فتنه‌گر خواهند پرداخت. ان شاءالله

امید است که این قافله آسمانی تا وصل دولت یار مشمول الطاف و عنایات خداوند رحمان و دعای خیر و توجهات خاصه امام عصر (عج) قرار گیرد.

اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha