جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام احمد صحت قول

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم بازنگری در ادبیات فرهنگی و دینی موجود تاکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب باید فضای مجازی را دریابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام احمد صحت قول، مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ظهر امروز در نشستی با جمعی از مدیران و فعالین فرهنگی شهرستان یزد که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: پدیده‌هایی در کشور در حال ایجاد است که تاکنون سابقه نداشته است، اما ایمان داریم که هرگاه نظام و مردم مساله ای را درست فهمیدند و همه با هم متحد شدند آن مسئله به راحتی قابل حل خواهد بود.

مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش اقشار تاثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان حل کرد به شرط آنکه اقشار تاثیرگذار جامعه به آن آلوده نشوند.

وی با اشاره به 5 اولویت فرهنگی کشور از سوی مقام معظم رهبری ، افزود: همه دستگاه‌ها و فعالین فرهنگی باید تمرکز و برنامه‌های خود را بر پنج حوزه اشتغال، اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و فساد اخلاقی متمرکز کنند.

حجت الاسلام صحت قول با اشاره به جایگاه خانواده در نظام اسلامی، گفت: با بررسی 5 محور مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری در می‌یابیم که تمای محورها با خانواده در ارتباط است.

وی با بیان اینکه هنوز ما به دنبال نقش آفرینی در فضای حقیقی هستیم، اضافه کرد: این در حالی است که در آینده 90 درصد اشتغال در حوزه فضای مجازی رقم خواهد خورد.

مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم بازنگری در ادبیات فرهنگی و دینی موجود تاکید کرد و گفت: جبهه انقلاب باید فضای مجازی را دریابد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha