جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در عصر غیبت و انتظار ما به عنوان منتظران ظهور، باید شیعه واقعی باشیم، نه اینکه در گفتار به ابراز دوستی و مهر به ایشان بپردازیم و برای ظهورشان دعا کنیم ولی در عمل مشخص نباشد ما محب ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجتالاسلاموالمسلمین علی اسلامی در دیدار با خدام مسجد جمکران در شهر مقدس قم ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به موضوع انتظار در جامعه اسلامی پرداخت وگفت: ما باید به عنوان یک منتظر واقعی گفتارمان با رفتارمان مطابقت داشته باشد و در عمل و گفتار منتظر واقعی باشیم.

وی افزود: امام زمان(عج) برای ظلم ستیزی قیام خواهند کرد و ما باید در راستای ظلم ستیزی قدم برداریم تا بتوانیم در جرگه منتظران واقعی قرار گیریم.

وی ادامه داد: حضرت قائم دینمدار است و ما باید زندگی خود را بر اساس قوانین دینی قرار دهیم تا به عنوان یک منتظر حقیقی شناخته شویم و در این راستا تاثیر گذار باشیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: باید مسلمانان امام زمان(عج) را ناظر بر رفتار و کردار خود بدانند و این بهترین روش برای تزکیه نفس آنهاست.

وی به جایگاه حضرت معصومه(س) اشاره کرد و بیان داشت: زنان و دختران جوان امروزی میتوانند با الگوگیری از این بانوی گرامی در تمامی ابعاد زندگی موفقیتهای بسیاری را بهدست بیاورند که یکی از موارد ولایتپذیری است.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: :شهر مقدس قم بهواسطه وجود آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، منشأ بسیاری از انقلاب‌ها و نهضت‌ها از جمله انقلاب بزرگ اسلامی شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha