شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ارسال ۸ کانکس به مناطق زلزله زده غرب کشور

حوزه/ رئیس بنیاد خیریه و فرهنگی آیت الله حق شناس (ره) از ارسال ۸ دستگاه کانکس اهدائی این بنیاد و نمازگزاران امام زاده اسماعیل (ع) کوی صحرای جهرم، به مناطق زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، شکرالله جهان‌مهین در خصوص کمک‌های اهدائی نمازگزاران امامزاده اسماعیل (ع) جهرم و بنیاد خیریه و فرهنگی آیت‌الله حق شناس (ره) به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: نمازگزاران امامزاده اسماعیل (ع)  و اعضای بنیاد آیت‌الله حق شناس (ره) جهرم از ابتدای وقوع زلزله غرب کشور تاکنون با کمک‌های نقدی و غیر نقدی، سعی در تسکین آلام روحی و جسمی آسیب ‌دیدگان حادثه داشته‌اند و با توجه به اینکه شدت سرمای هوا و عدم وجود اسکان و سرپناه مناسب  و غیر قابل استفاده بودن چادر در این سرما و احتیاج به کانکس مسکونی برای اسکان موقت در راس نیازهاست، اکنون ۷ دستگاه کانکس مسکونی و یک دستگاه کانکس مجهز حمام و سرویس بهداشتی اهدائی اهالی محله صحرا، توسط هلال احمر استان فارس برای هموطنان ارسال شد.

متولی امامزاده اسماعیل (ع) جهرم با اشاره به نیاز زلزله زدگان به کانکس، ابراز امیدواری کرد: همه کمک های هموطنان به خصوص مردم شهرستان جهرم به مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار یابد.

 وی ادامه داد: همچنان در حال جمع آوری وجوه نقدی خیرین هستیم، چون قرار است ۱۱۰ کانکس  مسکونی و ۲۰ کانکس بهداشتی از طرف مردم فارس توسط هلال احمر استان به مناطق زلزله زده ارسال شود و مردم می توانند در این امر خیر مشارکت کنند.

جهان‌مهین خاطرنشان کرد: یکی از خیّرین محل صحرای جهرم اعلام کرده که قصد دارد در آینده نزدیک به مناطق زلزله زده برود و به نحو مطلوبی به زلزله زدگان کمک کند.

گفتنی است، در سال ۱۳۸۲در جریان زلزله بم نیز نمازگزاران امامزاده اسماعیل (ع) جهرم و اعضای بنیاد آیت الله حق شناس (ره) هدایای نقدی و‌ همچنین‌ هدایای غیر نقدی خود را توسط یک دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده و آسیب‌دیده ارسال کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha