شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه فراخوان ششمین جشنواره هنر آسمانی را در پانزده محور ویژه طلاب علوم دینی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، فراخوان محور‌ها و قالب‌های ششمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب، از سوی دبیرخانه دائمی ششمین جشنواره هنر آسمانی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه اعلام شد.

بر اساس این گزارش: این جشنواره در 15 محورِ «قرآن کریم»، «اهل بیت‌(ع)»، «خاطرات و تجربه‌های تبلیغی»، «روش‌های نوین تبلیغی»، «سبک زندگی اسلامی»، «دفاع مقدس و شهادت»، «مدافعان حرم»، «‌اقتصاد مقاومتی»، «عاشورا»، «ولایت فقیه»، «انقلاب اسلامی»،‌ «تربیتی(کودکان و نوجوانان)»، «فضای مجازی»، «حجاب و عفاف» و «اخلاق و عرفان» فراخوان شده است.

طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند محتوای تولیدی خود را در قالب‌های فیلم(کوتاه و بلند)، فیلمنامه(کوتاه و بلند)، مستند، نمایشنامه، بازی‌نامه، پویانمایی، داستان و رمان،‌ شعر و نثر ادبی، عکس، موشن‌گرافی، گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و طراحی، نرم‌افزار، پژوهش و مقاله به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال کنند.  

ششمین جشنواره هنر آسمانی در اسفند ماه 1396 برگزار خواهد شد، از این رو طلاب برادر و خواهر تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان فجر، خیابان دانش، مجتمع شهید صدوقی، فاز 7، ارسال نمایند.  

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور در این جشنواره، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی  www.honareasemani.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است: به نفرات برگزیده ششمین جشنواره هنر آسمانی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha