جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کامل‌ترین نگاه به امام زمان(عج) را می‌توان در زندگانی امام خمینی (ره) مشاهده کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در نشست کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد که در محل سالن جلسات این اداره کل  برگزار شد با تبریک آغاز امامت امام عصر (عج)، گفت: در رابطه با ظهور امام عصر (عج) اگر به دنبال تحلیل باشیم با دو زمان متضاد روبرو خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: یک زمان عصر ظلم، فساد، نفاق و.. است و زمان دیگر جایگزینی عدالت و اخلاق در برابر ظلم و فساد است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: بر همین اساس ما معتقدیم امام زمان(عج) هنگامی ظهور می‌کند که ظلم و جور همه جا را فرا گرفته و آنگاه ایشان عدالت را در جهان فراگیر می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نگاه‌ها در رابطه با امام زمان متفاوت است، اظهار داشت: کامل‌ترین نگاه به امام زمان(عج) و مهدویت را می‌توان در زندگانی امام خمینی (ره) مشاهده کرد.

وی در تبیین شاخصه های شیعه منتظر، گفت: بهترین شاخصه‌ها در خصوص منتظر واقعی همان است که امام زمان (ع) ترسیم کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دینداری در آخر زمان بسیار دشوار است، تصریح کرد: تنها راه موفقیت به فرموده پیامبر اکرم (ص) تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

 در پایان، محمد حسین آبیاری رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان گزارشی از فعالیت های این کانون در 8 ماه سال جاری ارائه کرد و هر یک از اعضاء در خصوص مسائل مطرح شده به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha