شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی از فقر، بی کاری و بی عدالتی انتقاد و گلایه کرده و تاکید کردند: لازم است در جامعه اسلامی همه تلاش کنند تا فقرو بیکاری از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و با بیان اینکه مسئله ولایت، موضوع مهم در دین است و خدای متعال دستور به پیروی از ولایت و محبت داده است، گفتند: هرکسی دراین مسیر گام بردارد هرگز گمراه نمی شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هدایت و حکومت مسئله ای که از مراتب ولایت می باشند و اهل بیت(ع) آمده اند تا مردم را هدایت کنند و به سر منزل  مقصود برسانند، اظهارداشتند: ازدیگر مراتب ولایت، واسطه فیض بودن است؛ خدا به خاطر معصوم(ع) بلا را از زمین دفع می کند و نعمت می دهد.

معظم له با بیان اینکه اسلام فقر رامورد مذمت قرارداده اظهار داشتند: باید تلاش کرد و طوری برنامه ریزی کرد تا فقر در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد.

ایشان با بیان اینکه مشکل جامعه اسلامی و کشور گرانی و فقر است و با وجود گرانی زندگی برای فقرا روز به روز سخت تر می شود، گفتند: مسئولین باید تلاش کنند درجامعه بیکاری و فقر نباشد؛ فقر و بی کاری در جامعه اسلامی با مبانی دینی سازگاری ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه از دیگر مسائل مهم درهر جامعه ای عدم بی عدالتی وعدم ظلم است، اظهار داشتند: این رسالت همگانی مردم در کشور اسلامی است طوری حرکت کنند، ظلم و بی عدالتی، جهل و فقر از بین برود.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha