جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تربیت مدرس نماز

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری دوره «تربیت مدرس معارف عالی نماز» ویژه طلاب و دانش‌آموختگان این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسین تهرانی گفت: دوره تربیت مدرّس معارف عالی نماز از سوی اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  و با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم و مرکز تخصصی نماز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به چهارمین اجلاس سراسری نماز که فرمودند: «بحث كلامي و عرفاني و اجتماعي نماز بايد سلسلة مهمي از مباحث ديني مطرح در سطح جامعه را پديد آورد»؛ دوره «تربیت مدرس معارف عالی نماز» در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام تهرانی، زمان ثبت نام در این دوره را ۸ تا ۱۳ آذرماه اعلام کرد و افزود: بازه زمانی این دوره از ۱۸ آذرماه سال جاری تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۷ است و کلاس‌های این دوره روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

وی، «بررسی آیات نماز»، «نماز و خانواده»، «بررسی روایات نماز»، «اصول مشاوره و پاسخگویی»، «راه‌های تکمیل نماز»، «احکام و شیوه‌های بیان آن»، «اسرار نماز»، «کلاسداری و شیوه‌های‌ جذاب‌سازی»، «شیوه‌های دعوت به نماز» و «آثار نماز» را از جمله عناوین آموزشی این دوره برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه پذیرش بانوان مبلغ که توانایی تدریس داشته باشند، در اولویت است، گفت: طلابی که حداقل سطح ۲ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) را به اتمام رسانده‌اند، نیز می‌توانند پس از قبولی در آزمون ورودی در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام  تهرانی یادآور شد: پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی معتبر صادر می‌شود و  با همکاری مرکز تخصصی نماز، افراد توانمند و واجد شرایط جهت امر تبلیغ نماز به مراکز متقاضی اعزام می‌شوند.

ثبت نام حضوری: ساختمان اداری بالای مهدکودک – اداره دانش آموختگان – هر روز ساعت ۹ تا ۱۲

ثبت نام تلفنـــی: هر روز ساعت ۹ تا ۱۱ طی تماس با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۷ 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha