شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

حوزه/ مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان نماد وحدت شیعه و سنی است، وحدتی که تبلور در معیشت و زندگی روزمره مردم و طلاب شیعه و سنی دارد.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه نماد وحدت شیعه و سنی است، وحدتی که تبلور در معیشت و زندگی روزمره مردم و طلاب شیعه و سنی دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان  ادامه داد: این مرکز با وحدت گرایی در عرصه عمل، در همه عرصه های خدمت رسانی، طلاب اهل تسنن و اهل تشیع را تحت حمایت خود دارد.

حجت الاسلام حسینی فر تاکید کرد: اینکه نظام اسلامی با درایت رهبر فرزانه انقلاب با برنامه ریزی دقیق، خدماتی مساوی به طلاب شیعه و سنی ارائه می کند، این وحدت است و کاری است عملی و اقدامی واقعی. در اثبات اینکه وحدت در نگاه نظام یک شعار نیست.

وی عنوان کرد: همان گونه که مدیر یک مرکز خدمات در منزل یک روحانی شیعه حضور پیدا می کند، جویای احوالش می شود، مشکلات او را در حد توان و امکاناتش بررسی و رسیدگی می کند، همان طور هم برای روحانی اهل تسنن نیز وقت می گذارد و رسیدگی و مشکلاتش را مرتفع می کند، لذا این نمود بارز وحدت واقعی بین برادران اهل سنت و شیعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha