جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه/سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه متاسفانه مردم و نسلی که انقلاب را ندیدند، نسبت به عظمت دستاوردهای انقلاب واقف نیستند، گفت:تبیین دستاوردهای انقلاب رسالت امروز نخبگان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، در هفتمین گردهمایی بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگ بود که دستاوردهای فراوانی داشتو ما چون در این نعمت غوطه ور هستیم نسبتبه برکات ان غفلت می ورزیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم و نسلی که انقلاب را ندیدند، نسبت به عظمت دستاوردهای انقلاب واقف نیستند، گفت: تبیین این برکات و دستاوردهای عظیم رسالت امروز ما است، مهم ترین دستاورد انقلاب تشکیل حکومت اسلامی  بود

 تصریح کرد: تشکیل حکومت مسئله ساده ای نیست، انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که از لحاظ مادی حکومت پهلوی در ضعف و انحطاط نبود، نهادهای اطلاعاتی آمریکا ۴ ماه قبل از فرار شاه گزارشی منتشر کردند که هیچ تهدیدی بر حکومت پهلوی نیست

وی افزود: حضرت  آقا فرمودند، من یک سؤالی در ذهنم می پیچد و می خواستم از امام(ره) بپرسم یکبار که محضر ایشان شرفیاب شدم، پرسیدم که از چه زمانی به فکر تشکیل حکومت جمهوری اسلامی افتادید و ایشان فرمودند «من خواب جمهوری اسلامی را هم نمی دیدم». معظم له فرمودند این جمله از کسی است که چندین دهه مبارزه سرسخت با پهلوی داشته و کتاب ولایت فقیه را در دهه 40نوشتند.

 امام گفتند، نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است که از سوی خدا به ملت ایران هدیه شده است، نسل جدید و نخبگان بر این اتفاق واقف نیستند، انقلاب اسلامی قدرتی تولید کرده که امروزه برای بسیاری از کشورها قابل باور نیست.

وی اذعان کرد: امام راحل برای حفظ نظام یک برنامه عملیاتی ارائه دادند که عبارت از  بسیج است، مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ مبلیون تفنگ دار داشته باشد، امام تهدیدات امنیتی را پیش بینی می کردند، درحالی که بسیاری از مسئولین باور نمی کردند جنگی پیش رو باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارکرد بسیج در مقابل منافقین تجزیه طلب ها، جنگ تحمیلی و در زمان فعلی مهندسی که رهبر معظم انقلاب  متناسب با انقلاب از بسیج داشتند را دیدیم، اگر امروز مشکلاتی داریم  باید بدانیم که نظام جمهوری اسلامی یک نظام نوپا است و برای اولین بار این مدل حکومتی اجرا می شود.

وی با اشاره به موفقیت های روز افزون نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و البته برخی از مشکلات موجود در عرصه هایی چون اقتصاد گفت: موفقیت های به وجود آمده ناشی از آن است که بر اساس مختصات صحیح انقلاب اسلامی حرکت کرده ایم، ولی وجود مشکلات در عرصه هایی چون اقتصاد ناشی از اجرای سیاست های جهانی و غیر مختصاتی انقلاب اسلامی چون مدل توسعه بانک جهانی است.

سردار سلیمانی در پایان بیان کرد: مادامی که ما بر این صراط بایستیم و ناشر تفکر بسیجی باشیم، پیروز خواهیم شد، تفکر بسیجی یعنی حضور سازمان یافته مردم برای حل مشکلات است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha