جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهرستان بافق

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: استفاده از هنرهای مختلف در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به مناسبت هفته بسیج از سردیس سرداران شهید شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در این مراسم با گرامیداشت رشادتهای بسیجیان دلاور در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: جوانان بسیجی در صحنه های نبرد حق علیه باطل با ایمان راسخ و تبعیت از ولایت فقیه زمان دشمنان اسلام را منکوب کردند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون کسانی است که خون خود را در راه اعتلای میهن اسلامی هدیه کردند و ما باید پاسدار آرمان های آنان باشیم.

امام جمعه شهرستان بافق با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تصریح کرد: بهره گیری از هنرهای مختلف در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان امری پسندیده است و هنرمندان مسلمان با خلاقیت خود گوشه ای از دین بزرگی که شهدا بر ما دارند ادا می کنند.

گفتنی است در این مراسم از سردیس 5 تن از سرداران سرافراز دوران دفاع مقدس به نام های شهیدان محمد تفکری، اکبر شاهپورزاده، محموداکبریان، مهدی ابوطالبی و نجاتعلی طالعی پرده برداری شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha