پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رستم پور

کارشناس اداره مهارت افزایی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشورگفت: ورزش همگانی امروزه یکی از مسائل مهم جامعه بشری است و دیگر جنبه صرف تفریحی ندارد و با توجه به زندگی های مدرن شهری، ورزش ارتباط مستقیم با سلامت جامعه و شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مرتضی رستم پور صبح امروز در همایش پیاده روی خانواده های طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که در کنار تپه  نورالشهدا برگزار شد، به حضور موثر طلاب و روحانیون در ورزش های همگانی اشاره کرد و گفت: ورزش برای تندرستییک امر بسیار حیاتی و  ضرورت انکار ناپذیر در زندگی مردم و شهرنشینی است که توصیه می شود طلاب وروحانیون حداقل سه روز در هفته و به صورت مستمر به ورزش بپردازند تا به بیماری های شایع و متاثر از کم تحرکی مبتلا نشوند.

وی با اشاره به این که برگزاری همایش های خانوادگی ورزشی که همراه با تحرک و پیاده روی است را در نشاط اجتماعی بسیار موثر دانست و  ادامه داد: کم تحرکی و چاقی یکی از معضلات اجتماعی امروز است.

کارشناس اداره مهارت افزایی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور افزود: مرکز خدمات حوزه با پیش بینی و برنامه ریزی های لازم به مناسبت های مختلف از ابتدای سال تا امروز، چند برنامه بزرگ خانوادگی وورزشی را برای همه خانواده های طلاب و روحانیون برگزار کرده که موجب استقبال کم نظیر خانواده ها شده است.

 حجت الاسلام  رستم پورخاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز برنامه های متنوع و جذاب ورزشی زیادی برای مجموعه خانواده طلاب و روحانیون سراسر کشور  طراحی شده است که عملیاتی خواهد شد و امیدواریم روحانیون و طلاب با مراجعه به مرکز خدمات حوزه محل استان خود از زمان و مکان این برنامه ها مطلع شده و حضوری پر رنگ در این برنامه ها داشته باشند.

 وی اظهار کرد: طبق تفاهم نامه ای که بین مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه های علمیه منعقد شده، خدمات مربوط به طلاب و روحانیون زیر نظر مرکز مدیریت است، اما خانواده های آنان زیر نظر مرکز خدمات اانجام می شود.

کارشناس اداره مهارت افزایی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در پایان گفت: از دیگر فعالیت های مرکز خدمات  حمایت از خانواده های طلاب و روحانیون در زمینه آموزش های قرآنی است و خانواده های حوزویان  از خدمات این مرکز بهره مند می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha