پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ظهیری

حوزه/ مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان از راه اندازی مرکز زبان های خارجی با دو زبان انگلیسی و آلمانی، در آینده ای نزدیک در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سید مجید ظهیری، در دیدار مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی با مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به دو بحث تربیت نیرو و تامین محتوا برای امور بین المللی در فرهنگ رضوی، اظهار کرد: به طور مثال در زمینه محتوا موضوع هایی شامل سبک زندگی، کلام و... در قالب پایان نامه هایی در مدرسه عالی نواب دفاع شده که بر اساس فرهنگ رضوی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تجمیع و شناسایی و طبقه بندی بر اساس سلایق و محتوای روز بسیار مهم است، به هیئت های اندیشه ورز که طلاب نخبه در آن فعالیت دارند، اشاره و ابراز کرد: برنامه آنان در واقع دوره های دانش افزایی در موضوع های مختلف است که به طور مثال هیئت اندیشه ورز گفتمان میان ادیان تشکیل شده و طلاب این گروه، دوره ای 9 ماهه را با موضع هایی مانند: تبیین پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اسلام هراسی خواهند گذراند و نشریه ای به زبان انگلیسی را در دست اقدام دارند.

وی با بیان اینکه مرکز زبان های خارجی ابتدا با دو زبان انگلیسی و آلمانی به زودی راه اندازی می شود، با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه خراسان با استعدادهای خوب آن، پیشنهاد کرد: جلسات مشترکی با مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی برگزار و قدم هایی عملیاتی تدوین شود.

انتهای پیام/313/25
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha