شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مسجد جمکران

حوزه/نمایشگاه جایگاه اهل بیت (علیهم السلام) در منابع اهل سنت در شبه قاره هند در حاشیه برگزاری همایش منجی موعود در مسجد مقدس جمکران برپا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام سید معراج مهدی رضوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب «جایگاه اهل بیت(علیهم السلام) در منابع اهل سنت در شبه قاره هند»، گفت: این نمایشگاه شامل کتاب هایی از اهل سنت است که به جایگاه اهل بیت(علیهم السلام) در منابع اهل سنت اشاره دارد و در مسجد مقدس جمکران برپا شده است.

وی اظهار داشت: مدتی در حال جمع آوری و تفکیک این کتاب ها بودیم و تا به امروز توانسته ایم بیش از ۵۰ کتاب در این زمینه تفکیک و در این نمایشگاه ارائه شده است.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: از میان این کتاب ها، حدود ۴۰ کتاب در زمینه مهدویت نگارش شده که برخی از آن ها هم به شکل تخصصی به مباحث مهدوی پرداخته است.

وی با تأکید براینکه سعی شده از کتاب های معاصرین در این زمینه استفاده شود، تصریح کرد: بیشترین کتاب هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده مربوط به علمای معاصر اهل سنت شبه قاره هند است.

حجت الاسلام رضوی در پایان تأکید کرد: اکثریت اهل سنت هند، صوفی هستند که عامه آن ها حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) را به عنوان امام دوازدهم و فرزند امام حسن عسکری(علیه السلام) قبول دارند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha