پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انوری

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، تقویت جبهه انقلابی در دانشگاه را لازمه تداوم انقلابی گری دانست و خواستار فعالیت عموم نیروهای ارزشی در ذیل ولایت و انقلابی گری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تبریز، شب گذشته در جلسه همفکری مسئولین تشکل ها و کانون های انقلابی دانشگاه تبریز، با تاکید بر ضرورت وفاق و هم افزایی تشکل ‌‌‌های انقلابی دانشگاه گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت از نیروهای انقلابی در سطوح مختلف به ویژه دانشگاه‌ ها وظیفه مسئولین است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ادامه داد: تقویت جبهه انقلابی در دانشگاه‌‌ها لازمه‌ تداوم انقلابی ‌گری است و عموم نیروهای ارزشی انقلاب باید با یک عنوان واحد ولایت و انقلابی گری فعالیت کنند.

حجت الاسلام انوری با اشاره به اینکه وجود شکاف در بین نیروهای ارزشی ناشی از عدم هماهنگی و وفاق، باعث سوء استفاده مخالفین و دشمنان می‌‌ شود، خاطرنشان کرد: از بین بردن این شکاف و اختلاف ها ایثار و از خودگذشتگی می طلبد، استمرار یکپارچگی و وحدت در میان نیروهای ارزشی دانشجویی، نیازمند رشد فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در میان اعضای این تشکل ها است.

استاد دانشگاه تبریز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله امید به آینده در جوانان تصریح کرد: مبادا در میان جبهه انقلابی و نیروهای ارزشی دانشگاه ناامیدی رخنه کند، حرکت رو به جلو در میان دانشجویان نیازمند امید به آینده است؛ رمز پیروزی جبهه انقلابی فرهنگ انتظار و امید به آینده است، امید به آینده ای که همراه با پویایی و تلاش است و مسلما این حرکتی برای به دست آوردن آینده ای بهتر خواهد بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تشکیل حکومت اسلامی را ثمره‌ انتظار پویا در مکتب حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: نتیجه امید به آینده همراه با مبارزه در حرکت نیروهای ارزشی زمان امام راحل، بوجود آمدن انقلاب اسلامی است چنانچه این انقلاب امیدهای حقیقی را در جهان اسلام ایجاد کرده و الگویی برای ملت های مظلوم در ممالک اسلامی شده است.

حجت الاسلام  انوری در پایان با انتقاد از دولتی شدن برخی از مراسم و مناسبت ها تاکید کرد: دولتی شدن مراسم دانشجویی و مناسبت های ملی و حضور کمرنگ تشکل های دانشجویی و عدم مشارکت در برگزاری مراسم ها در مناسبت های مختلف ملی و انقلابی آفت بزرگی برای جنبش دانشجویی است و این وظیفه تشکل ها و کانون های انقلابی دانشگاه است که با حضور پر رنگ خود در مراسم های دانشجویی و انقلابی نقش جنبش دانشجویی را احیا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha