جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 مبلغان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از شرکت ۱۱۱ مبلغ این استان در همایش دانش افزایی با هدف ارتقاء توان تبلیغی مبلغان با عنوان بصیرت افزایی خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان سنگربانان مقابله با هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان هستند، گفت: مبلغان با فراگیری دانش تبلیغی روز می توانند با کسب علم و تحقیق، پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان در سنین مختلف باشند .

وی با بیان اینکه همایش دانش افزایی مبلغان روز یکشنبه 12 آذر ماه در مجتمع ولایت خرم آباد برگزار خواهد شد، افزود:در این همایش، 80 نفر از مبلغان برادر و 31 نفر از مبلغان خواهر سرفصل های بصیرتی را فرا می گیرند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه امسال کیفیت بخشی مدارس امین این استان در دستور کار معاونت تبلیغ حوزه و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: برنامه های همکاری حوزه و آموزش و پرورش با انسجام بخشی و ارتقاء کیفیت تبلیغ مبلغان در طول سال در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ولی پور در پایان با بیان اینکه شاخصه های ارتقاء کیفیت تبلیغ در مدارس امین با 10 شاخصه واحد برای دانش افزایی مبلغان در حال اجراست، گفت: خداشناسی، شناخت دین و معاد، ولایت مداری، دشمن شناسی، استکبار  ستیزی و ... با هدف ارتقاء توان معرفتی و بصیرتی در مدارس از مهمترین سرفصل های کارگاه های دانش افزایی مبلغان است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha