پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عمامه گذاری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه ولایتمداری شعار و حرف زدن نیست، گفت: طلاب باید در زمینه تبلیغ علوم و معارف اسلام بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور روز گذشته در آئین عمامه گذاری در مراسم نماز جمعه شهرستان میبد با بیان اینکه لباس روحانیت بسیار مقدس و ارزشمند است، اظهار داشت: ارزش این لباس در هیچ شرایطی کم شود و روحانیون نیز در انجام امور نباید به گونه ای عمل کنند که سبب زیر سوال بردن روحانیت و این لباس باارزش شوند.

وی خاطرنشان کرد: شما بایستی خدا را شاکر باشید که سربازی امام زمان(عج) نصیبتان شده است؛ پس باید در این راه بکوشید تا به درجات عالی برسید.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه طلاب دارای جایگاه مهم و تأثیرگذار در تبلیغ معارف بلند اسلام و اهل‌بیت(ع) و افزایش معرفت دینی در جامعه هستند، تصریح کرد: طلاب باید در زمینه تبلیغ تمام تلاش خود را به کار گیرند و نباید در این راه سستی داشته باشند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه ولایتمداری فقط شعار و حرف زدن نیست، اضافه کرد: بلکه باید در دین‌داری، اخلاق ‌مداری و عمل ولایتمداری نیز ثابت شود و شما طلاب باید ولایت فقیه را الگویی برای خود قرار داده و ادامه دهنده راهشان باشید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha