جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ آمریکا تحریم و تهدید را بهانه‌ای برای نشان دادن خود و ترساندن مردم می‌داند؛ اما کور خوانده‌ و مردم ایران عاقل‌تر از آن‌چه فکر می کنند، هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز درجمع اعضای حلقه های صالحین مدرسه علمیه امام صادق (ع)، به تحریم هایی که از سوی آمریکا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می شود اشاره کرد و گفت: اصل اسلام ناب با روحیه آمریکا سازگار و قابل‌هضم نیست؛ چراکه با روحیه استکباری و استعمارستیزی زندگی خود را شکل داده‌اند.

وی افزود: آمریکا نمی‌تواند ببیند حکومت مردمی ایران بر اساس مبانی و ارزش‌های دینی شکل‌ گرفته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: آمریکا تحریم و تهدید را بهانه‌ای برای نشان دادن خود و ترساندن مردمی می‌داند؛ اما کور خوانده‌ و مردم ایران عاقل‌تر از آن‌چه فکر می کنند، هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت: اسلام ناب هیچ‌گاه از جریان استکبار کوتاه نخواهد آمد؛ چراکه ثابت‌شده اعتمادی به مستکبران نیست.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برای حفظ اسلام ناب باید محکم ایستاد و استقلال و حرکت طوفانی انقلاب را ادامه داد.

وی افزود: دشمنی دشمنان با مسلمانان هیچ گاه تمامی ندارد و از راه های گوناکون درصدد رسیدن به اهداف شوم خود بوده و با تمام توان در این راستا تلاش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان داشت: باید تلاش شود که برنامه ریزی های فرهنگی بیشتری در برابر مشکلات و معضلات فرهنگی موجود در جامعه انجام گیرد و دسیسه های دشمنان مثل همیشه در نطفه خفه شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  اگر همه مسلمانان بر اساس حکم و دین خدا و قرآن عمل نموده و از کافر و منافق اطاعت نکنند از دست دشمن کاری ساخته نیست.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان داشت: شناخت صحیح احکام الهى عنصری مهم، در تربیت دینى فرزندان مان محسوب مى‌شود؛ اگر بخواهیم فرزندان خود را طورى تربیت کنیم که احکام الهى را رعایت کنند باید از همان کودکى بر طبق دستورات دینى عمل کنیم.

وی افزود:««آتش به اختیار» یعنی جهاد همه‌جانبه در راه خدا، جهاد کبیر و جنگی تمام‌عیار از جنس تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری سالیان متمادی بر مقابله با آن تأکید داشتند و در نهایت به واژه بسیار زیبای «آتش به اختیار» ختم می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha