جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته وحدت در کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای ۱۰۹ برنامه در مناطق روستایی و مناطق محروم استان، برگزاری ۳ همایش تجلیل از فعالان قرآنی در شهرستانهای بیجار، دهگلان و بانه و رونمایی از کتاب سیره نبوی به زبان کردی در سروآباد کردستان به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در جمع معاونین و کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان، ویژه برنامه های هفته وحدت در این استان را تشریح کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: در این هفته پر برکت، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اقدام به برگزاری مراسم جشن وحدت توسط رابطین فرهنگی خواهد کرد.

این مقام مسئول به دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته وحدت در کردستان اشاره داشت و افزود: برگزاری نشست بانوان شیعه و سنی در حوزه علمیه با موضوع هفته وحدت، اجرای گفتمان سیره نبوی در سطح استان به تعداد 300 گفتمان و اجرای برنامه توسط هیات های مذهبی محمد رسول‌الله(ص) و عاشقان محمد رسول‌الله(ص) در هیات های مذهبی از دیگر برنامه های ما می باشد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه سخنان خود افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، همایش سادات نبوی در استان کردستان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: از دیگر برنامه های ما در هفته وحدت، برگزاری نشست چهره‌های تقریبی با محوریت سیره نبوی و نیز برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با موضوع وحدت بین مراکز آموزشی و دانشگاه‌هاست.

وی با تأکید بر برگزاری مسابقات روزنامه‌دیواری و نقاشی با موضوع وحدت ویژه دانش‌آموزان توسط تبلیغات اسلامی کردستان، گفت: همچنین در هفته وحدت شاهد برپایی دو کرسی آزاداندیشی با موضوع وحدت اسلامی در دانشگاه خواهیم بود.

حجت الاسلام کرمی برگزاری مراسم جشن وحدت در مدارس شبانه‌روزی استان کردستان را از دیگر برنامه های هفته وحدت عنوان و تاکید کرد: اجرای 109 برنامه در مناطق روستایی و مناطق محروم استان، برگزاری سه همایش تجلیل از فعالان قرآنی در شهرستان های بیجار، دهگلان و بانه، رونمایی از کتاب سیره نبوی به زبان کردی در سروآباد از دیگر برنامه تبلیغات اسلامی کردستان در هفته وحدت خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان گفت: برای برگزاری این برنامه ها اعتباری در حدود 800 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha