جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد مبارک عبداللهی نماینده مجلس غنا

حوزه/ محمد مبارک عبداللهی در ديدار با رايزن فرهنگي كشورمان، براندازی داعش در سوریه و عراق با کمک ایران را بسیار ارزشمند خواند و گفت: مسلمانان جهان بايد از تلاش‌های ایران در جهت حفظ کیان اسلام قدردانی كنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، محمد مبارک عبداللهی، نماینده منطقه مسلمان‌نشین شمال غنا در مجلس این کشور که به دعوت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» عازم کشورمان است، با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوري اسلامي ايران در غنا با محمدحسن ایپکچی، رايزن فرهنگي كشورمان ديدار و گفت‌وگو كرد.

عبداللهی با ابراز علاقمندي خود به ایران و آرزوی اخذ نتایج پُر فایده این کنفرانس از تلاش‌های ایران اسلامی در تداوم مبارزه با قدرت‌های جهانی تشکر و براندازی داعش را در سوریه و عراق با کمک ایران بسیار ارزشمند خواند.

اين نماینده مجلس افزود: مردم جهان و به خصوص مسلمانان به خاطر تلاش‌های مهم ایران در جهت حفظ و نگهداری از کیان اسلام در منطقه حساس خاورمیانه و نیز معادلات سیاسی جهان، باید قدردانی شایسته‌ای کنند.

وي در ادامه، گفت: ملت‌های بیشتری از جهان در آینده‌ای نزدیک براي حمایت قاطع از سیاست‌های ایران در برابر زورگویی‌های قدرت‌ها، خود را نشان خواهند داد.

این نماینده مجلس اظهار كرد: همينطور، قاره آفریقا شاهد تغییرات شگرفی با توجه به افزایش جمعیت جوان در کشورهای این منطقه خواهد شد. بسیاری از این جوانان با دانش و معلومات لازم علمی و سیاسی در عرصه جهانی نقش خواهند داشت و طبقه جوان تحصیل کرده و آگاه آفریقا با توجه به بیداری لازمی که در برابر غرب در خود می‌بینند، کم تأثیر نخواهند بود و به یقین طرفداران جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ظلم و برقراری عدالت افزایش می‌یابد.

وي در پایان سخنان خود، اظهار امیدواری کرد تا با توجه به فرصت کم حضور در ایران بتواند در حاشیه کنفرانس با مسئولین کشورمان پیرامون مسائل مشترک و در جهت توسعه روابط دوجانبه و به خصوص وضعیت مسلمانان غنا دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

در ادامه، ایپکچی، رايزن فرهنگي كشورمان در غنا حضور نماینده منطقه مسلمان‌نشین شمال غنا در مجلس این کشور در كنفرانس «وحدت اسلامی» بسيار مهم خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha