شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خشونت علیه زن مسلمان

حوزه/ یک زن مسلمان توسط مامور شهرداری در پاریس با ضربات مشت و سیلی برای برداشتن حجاب وی مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در حالی که این زن مسلمان مانند هر روز برای رفتن به محل کار خود به سمت اتومبیلش در حرکت بود، مانند هر روز با یک مامور شهرداری که مسئول عبور بچه های مدرسه از عرض خیابان را داشت مواجه شد.

این زن قبلا نیز متوجه دشمنی های این مامور شهرداری شده بود، این مامور که کارش کنترل اتومبیل ها برای عبور بچه های مدرسه است، هر گاه این زن به محل عبور کودکان می رسید با اینکه چراغ سبز بود و حق عبور داشت وی را مجبور به توقف های بی جا می نمود و موجبات آزار وی و عصبانیت اتومبیل های پشت سر وی می شد.

 با این حال این زن بیان می کند که من به او بی توجهی می کردم اما این عمل در ماه بارها و بارها از سوی این مامور تکرار می شد.

اما در آخرین بار با تکرار مجدد این عمل از سوی مامور شهرداری این زن تصمیم می گیرد تا از اتومبیل خود خارج شده و از وی بخواهد تا او را رها کند. اما این در خواست زن با خشونت مامور شهرداری مواجه می شود. در مقابل شاهدان عینی زن شروع می کند که با وی صحبت کند، اما با ضربات مشت و سیلی مرد مواجه می گردد و با وجود تماس این زن با پلیس ، آنها به صحنه نمی آیند و با دخالت عابران پیاده آن زن نجات پیدا می کند. و بعد از مدت طولانی پلیس وارد صحنه می شود و هر دو را به اداره پلیس احضار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha