جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مرویان حسینی

حوزه / مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با تاکید بر این که تولید محتوای علمی و فرهنگی مورد نیاز جامعه بر عهده حوزه است، گفت: بدون هیچ شک و تردیدی پژوهشگران و موسسات پژوهشی مرتبط با حوزه علمیه خراسان آینده درخشان و تاثیر گذاری دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مرویان حسینی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، با بیان این که اهتمام حوزه علمیه خراسان نسبت به عرصه نمایشگاهی اهتمام قابل ستایشی است، گفت: این امر که حوزه علمیه خراسان با آن میراث کهن و ارزشمند در عرصه نمایشگاهی با نگاه تربیتی اخلاقی و در راستای ارائه خدمات مشاوره ای حضور فعال دارد ارزشمند است. 

وی با بیان اینکه در طول چندین سال گذشته سال به سال حضور حوزه در فضای نمایشگاهی ارتقایی بوده است، بیان کرد: حوزه به عنوان مادر تولید منابع اسلامی و مباحث علمی فرهنگی تاکنون خوش درخشیده و بدون هیچ شک و تردیدی پژوهشگران و موسسات پژوهشی مرتبط با حوزه علمیه خراسان آینده درخشان و تاثیر گذاری دارند. 

رئیس کمیسیون پژوهش حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: معاونت پژوهش حوزه می تواند با پشتیبانی، بستر سازی و فراهم کردن زیر ساخت ها به همراه تجلیل از پژوهشگران و مرتفع سازی نیازها و خلاهای موجود به غنای کار پژوهشی حوزه بیافزاید و از این نظر با همکاری مراکز پژوهشی آینده موفقی پیش روی حوزه علمیه خراسان قرار دارد. 

 انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha