پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسفندیاری

حوزه/ حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان رضوي در مشهد با ۱۶ غرفه در قالب مشاوره های مختلف حضور فعال دارد.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام اين خبر به حضور حوزه علميه خراسان با 16 غرفه در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: مشاوره‌هاي ديني با رویکرد پژوهشی از سوي معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در اين نمايشگاه انجام می‌شود.

وي بابيان اينكه اين نمايشگاه از 9 تا 15 آذرماه هر روز از ساعت 10 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است، ابرازكرد: حوزه علميه خراسان در سال 93 با 8 غرفه و درسال 94 با 14 غرفه در اين نمايشگاه كه در مشهد برگزار شد، شركت فعالي داشته است. همچنین در سال 95 با 15 غرفه مشاوره در نمایشگاه کتاب که در باغرود نیشابور برگزار شد شرکت کرد.

معاون پژوهش حوزه علميه خراسان ايجاد پل ارتباطي و مشاوره‌اي با عموم مردم در زمينه‌ها و موضوعات مختلف اجتماعي، حضور علمي حوزه علميه خراسان در نمايشگاه و آشنایی عموم مردم با حوزه انقلابی را از اهداف حضور در اين نمايشگاه دانست.

وي موضوع مشاوره هاي ارائه شده از سوي حوزه علميه خراسان را در زمينه خانواده، تربیت فرزند، تحصیل در حوزه علمیه، پاسخ به شبهات و مباحث اعتقادی، پاسخگویی به سؤالات شرعی، مهدویت، تخصصی ادیان  و فرق، مقابله با افراط گرایی در جهان اسلام، کودک و رسانه، جمعیت و فرزندآوری و مشاوره پژوهشی عنوان كرد.

حجت الاسلام اسفندیاری درباره مؤسسات و مراکزی که با حوزه علمیه در زمینه ارائه مشاوره همکاری می‌کنند، اظهاركرد: مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني، مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، اداره کل پژوهش صدا و سيماي خراسانِ رضوی، مركز تخصصي مهدويت(ع)، مركز مطالعات و تحقيقات نستوه، موسسه پژوهشي فراگستر محقق، موسسه مطالعات راهبردي حق پژوهي، شبکه فرزند بیشتر، مراكز و مؤسسه هايي هستندكه در اين زمينه با معاونت پژوهش اين حوزه همكاري مي‌كنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha