جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلیلیان

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حضور با برنامه و هدفمند در فضای مجازی را از الزامات امروز حوزه و روحانیت برشمرد و گفت: مبلغان با استناد به آموزه های قرآنی و تسلط بر علوم روز باید پاسخگوی سوالات و شبهات فضای مجازی باشند و در این فضا رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، ظهر امروز در همایش «پرچمداران بصیرت» ویژه مبلغان طرح هجرت استان در سالن اجتماعات ساختمان ولایت سپاه لرستان با اشاره به اینکه مبلغان پرچمداران اشاعه آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه هستند، گفت: مبلغان باید با اخلاص و دلسوزی در راستای ترویج و تحکیم آموزه های دینی قرآنی در جامعه بویژه در بین نسل جوان قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان طرح هجرت باید با روی باز و سعه صدر در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، خاطر نشان کرد: مبلغان باید با مطالعه، تحقیق و تسلط بر علوم روز جامعه پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان بهه ویژه قشر جوان جامعه باشند .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، مردمی بودن را از ویژگی و خصوصیات بارز مبلغان طرح هجرت برشمرد و گفت: روحانیون با دارا بودن این ویژگی علاوه بر اجرای فرائض دینی همواره موجب صلح و سازش بین روستاییان و تحکیم بنیان خانواده هستند و همواره پناهگاه و ملجاء مردم به شمار می روند و با ارائه مشاوره های دلسوزانه در راستای تحکیم مبانی ارزشی در خانواده ها تلاش می نمایند .

حجت الاسلام جلیلیان، معنویت، دین داری، بصیرت، بینش سیاسی و استکبار ستیزی را از ویژگی های مبلغان موفق برشمرد و افزود: مبلغان تلاش نمایند این اصول و خصیصه ها را در بین جامعه مخاطب خود نهادینه و ارزشی نمایند .

وی با بیان اینکه اشاعه و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه از مهمترین رسالت های حاضر مبلغان در جامعه است، اظهار داشت: مبلغان باید در شرایط کنونی که دشمنان کیان اسلام و مبانی ارزشی خانواده را تضعیف کرده اند با بصیرت و هوشیاری در راستای مقابله با این توطئه ها همت خود را بکار گیرند و با اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه به مقابله با این تهدیدات بپردازند .

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان حضور با برنامه و هدفمند  در فضای مجازی را از الزامات امروز حوزه و روحانیت برشمرد و گفت: مبلغان با استناد به آموزه های قرآنی و تسلط بر علوم روز باید پاسخگوی سوالات و شبهات فضای مجازی باشند و در این فضا رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha