جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هجرت

حوزه/ حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اینکه مبلغان باید برای احیاء نماز جماعت به ویژه احیای نماز جماعت صبح همتی مضاعف داشته باشند، گفت: تقویت حضور مردم در نماز جماعت صبح از وظایف مهم مبلغان طرح هجرت است که باید به احیای این فریضه توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، ظهر امروز در همایش «پرچمداران بصیرت» در جمع مبلغان طرح هجرت، در سالن اجتماعات مجتمع ولایت سپاه استان گفت: مبلغان طرح هجرت همواره با حضور ارزشمند خود در  روستاها در راستای ارتقاء بینش دینی و سیاسی مخاطبان همت خود را بکار گرفته و با دلسوزی این رسالت خود را انجام می دهند .

وی با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت پرچمداران اشاعه فرهنگ دینی و ارتقاء بینش سیاسی در بین روستائیان هستند، خاطر نشان کرد: روحانیون طرح هجرت با حضور در مساجد، در زمینه جذب جوانان به آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) اقدامات چشمگیری انجام داده اند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در طول سال کارگاه ها و همایش های بصیرت افزایی برای مبلغان طرح هجرت برگزار خواهد شد، گفت: مبلغان با شرکت در این همایش ها زیر نظر اساتید مجرب حوزه سرفصل های تبلیغی خود را فرا می گیرند .

حجت الاسلام  ولی پور در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید برای احیاء نماز جماعت به ویژه احیای نماز جماعت صبح همتی مضاعف داشته باشند، افزود: تقویت حضور مردم در نماز جماعت صبح از وظایف مهم مبلغان طرح هجرت است که باید به احیای این فریضه توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha