چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله سجادی نوری

مراسم ترحیم آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری با حضور جمع کثیری از روحانیان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مراسم بزرگداشت آیت الله سید علی اکبر سجادی نوری، بعد از ظهر امروز با حضور جمع کثیری از روحانیان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان نور برگزار شد.

علی اسماعیلی، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از آیت الله سجادی به عنوان عالم وارسته و کم نظیر یاد کرد و گفت: به طور حتم فقدان چنین شخصیتی ثلمه ای بزرگ برای جامعه روحانیت و حوزه های علمیه خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با بیان این که عمر با برکت آیت الله سجادی(ره) در راه خدمت به دین و انقلاب سپری شد، افزود: سیره عملی این عالم وارسته الگویی ارزشمند برای جامعه اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که آیت الله سجادی(ره) در زهد و تقوا نظیر نداشت، تصریح کرد: این شخصیت کم نظیر همواره دغدغه مردم را داشت و به همین دلیل در جامعه نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود.

وی در ادامه با اشاره به این که این عالم وارسته عمر با برکت خود را صرف اعتلای اسلام و انقلاب کرد و افزود: ولایت مداری، زهد و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز آیت الله سجادی(ره) بود.

اسماعیلی از این عالم جلیل القدر به عنوان یک شخصیت وارسته یاد کرد و افزود: آیت الله سجادی(ره) شخصیتی خودساخته و زاهد بود و به هیچ عنوان نگاه مادی و دنیایی در ایشان وجود نداشت.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، ولایتمداری ایشان را از ویژگی های برجسته این عالم ربانی عنوان کرد و اظهار داشت: آیت الله سجادی(ره) در ساده زیستی و زهد نظیر نداشت و اسوه و نمونه اخلاق عملی بود.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر آیت الله سجادی، گفت: حضور کم نظیر و با شکوه مردم در مراسم تشییع جنازه این عالم ربانی نشان دهنده میزان علاقه مردم به علمای برجسته و پیوند عمیق آنها با روحانیت خدمتگزار است.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود، فقدان آیت الله سجادی(ره) یک ضایعه جبران ناپذیر برای روحانیت و حوزه های علمیه خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خبرنگار IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام جناب کاتب خبر صرفا جهت اطلاع: اقای اسماعیلی نماینده مجلس اصلا امروز سخنرانی نداشتن. اون اقایی که فامیلیشون اسماعیلی بود و خوشامد گفتن امام جمعه سابق نور و امام جمعه کنونی قرچک بودن اصلاح کنید خبرتون رو !!!!!!