جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت سازمان بسیج رسانه از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و سازمان بسیج رسانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام زکریا نیکویی، با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای دستیابی به اهداف مشترک و ارتقای سطح تعامل سازنده بین "سازمان بسیج رسانه کشور و شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه" و همچنین ایجاد انسجام و همدلی بین ائمه‌جمعه کشور و مدیران رسانه‌ها برای نقش آفرینی در مقابله با هجمه‌های دشمنان علیه ارزش های اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت، پیشگیری از آسیب‌های مخرب در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از خون شهدا و ایثارگری جانبازان به امضای مسئولان این دو نهاد رسید.

وی افزود: بهره‌گیری بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت پیشبرد زمینه‌های مورد توافق و مشارکت در فراهم آوردن فرصت‌های مناسب رسانه‌ای برای ارتقای سطح کیفی اطلاع رسانی هدفمند از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه بود.

مدیر آموزش و تربیت سازمان بسیج رسانه، با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی، گفت: اگر از فضای مجازی و رسانه‌ای غافل شویم، انقلاب ضربه خواهد خورد.

حجت‌الاسلام نیکویی، تصریح کرد: باید فضای مجازی را شناخت و از فرصت رسانه و فضای مجازی به درستی استفاده کرد، در این صورت است که انقلاب اسلامی نیز بیمه می‌شود.

مدیر آموزش و تربیت سازمان بسیج رسانه، در پایان گفت: رسانه بهترین ابزار برای ایجاد فرهنگ دینی و اعتقادی است، امروز این ابزار در سبد همه خانواده‌ها قرار گرفته است و ترویج سبک زندگی دینی باید اولویت همه رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha