شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هفته وحدت در کردستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: دشمن شناسی نیاز امروز علمای سنی و شیعه است، لذا باید به خوبی حربه های دشمنان را درک کرده و آنها را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به همراه اساتید و معاونین حوزوی به مناسبت هفته وحدت، شب گذشته با عبدالسلام محمدی، امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

 حجت الاسلام حکیمی فر با بیان این که امروز با وجود حساسیت های پیش رو باید بین علما و روحانیون شیعه و سنی وحدت و همدلی برقرار باشد، گفت: باید در این برهه خاص از زمان همگی به مشترکات اسلامی التزام داشته باشند و از تفرقه به شدت دوری کنند.

امام جمعه شهر توپ آغاج افزود: دشمن شناسی نیاز امروز علمای سنی و شیعه است، لذا باید به خوبی حربه های دشمنان را درک کرده و آنها را خنثی کنند.

حجت الاسلام حکیمی فر با اشاره به لزوم بیداری اسلامی در عصر کنونی، عنوان کرد: بیداری اسلامی بزرگترین و مهم ترین حربه علیه تفرقه افکنان است، لذا این مهم باید مدنظر علمای اسلام باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پایان گفت: تفرقه افکنان نه شیعه هستند و نه سنی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب،  مزدوران دشمن و دشمن اسلام هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha