پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه شهرستان مهریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهریز در جمع طلاب، گفت: خیرین برای اتمام ساختمان حوزه علمیه مهریز دست به کار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز، شامگاه یکشنبه دوازدهم آذرماه در گردهمایی طلاب و روحانیان این شهرستان با اشاره به ساختمان نیمه تمام حوزه علمیه شهرستان مهریز، اظهار داشت: برای تکمیل این ساختمان، همراهی خیران محترم که همیشه و در همه حال کمک حال مردم بوده و در مسائل خیر کمک می کردند نیز یاری کنند تا ساخت این مدرسه علمیه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تکمیل ساختمان حوزه علمیه با حجره ها و امکانات جانبی در آن پیش بینی شده است، گفت: این ساختمان می تواند به عنوان مرکزی جامع در اختیار طلاب و روحانیون محترم قرار گیرد و نقش مهمی در ارتقای فرهنگی شهرستان مهریز داشته باشد.

حجت الاسلام محی الدینی خاطر نشان کرد: یک مطلب مهم اینکه در مجاورت ساختمان حوزه علمیه شهرستان مهریز، مغازهای مختلفی قرار دارد که مربوط به این مجموعه می باشد و جوانان جویای کار برای اشتغال و امرار معاش می توانند در آنجا مشغول شوند.

امام جمعه شهرستان مهریز با اشاره به نقش حوزه علمیه در تامین تربیت نیروهای فرهنگی مورد نیاز، تصریح کرد: نبود یک حوزه علمیه مناسب و مجهز در شهر موجب مشکل برای ادامه تحصیل طلاب و علاقه مندان به علوم حوزوی است پس باید کاری کرد که بتوان این نقص را برطرف کرد.

عملیات اجرایی حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز که 6 سال پیش در زمینی به وسعت 11 هزار و 500 متر مربع آغاز شد، حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha