شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از رونمایی فیلم مستند یاران «اربعین حسینی» در حوزه علمیه قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار صبح امروز در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی، به ساخت فیلم مستند «یاران اربعین» اشاره کرد و گفت:خوشبختانه امسال تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین توانست با دو برنامه تولیدی که از شبکه استانی و شبکه شما پخش شدند، فعالیت های تبلیغی و فرهنگی طلاب و روحانیون استان را معرفی کنند.

وی افزود: در کنار این دو برنامه توانستیم مستند «یاران اربعین» را نیز تولید و ان شاءالله در هفته جاری این فیلم که به مدت 20 دقیقه می باشد، توسط مسئولین حوزه علمیه استان قزوین رونمایی خواهدشد. همچنین گردآوری مجموعه خاطرات روحانیون که حاوی 100 خاطره از این مراسم معنوی بوده نیز در کتاب جداگانه ای از سوی معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین به چاپ خواهد رسید.

مسئول کارگروه یاوران معنوی  اربعین حسینی استان قزوین ضمن قدردانی از مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین برای انعکاس حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین در این مراسم بزرگ معنوی اربعین، گفت: خوشبختانه امسال نیز مانند سال های گذشته صدا و سیمای مرکز قزوین هم در بخش صدا و هم در بخش های سیما تلاش خوب و ماندگاری داشتند که باید از فعالیت های این عزیزان قدردانی نمایم.

حجت الاسلام نعمت الهی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان قزوین نیز گفت: اربعین حسینی در برگیرنده فرهنگ حسینی ماندگار در تاریخ است که در کالبد تمدن و تاریخ شیعه  برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، ضمن تشکر از حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین در برخی از موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و در شهر کربلا، گفت: خوشبختانه امسال با هماهنگی خوب مدیریت حوزه  استان توانستیم فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha